مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس عروس

مدل مانتو,مدل مانتو جدید,مدل مانتو تابستانه,مدل لباس مجلسی,مدل لباس عروس,مدل کت و دامن,مدل کت و شلوار زنانه,مدل مو,مدل لباس تونیک,مدل مانتو تابستانی,مدل شال و روسری

مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس عروس

مدل مانتو,مدل مانتو جدید,مدل مانتو تابستانه,مدل لباس مجلسی,مدل لباس عروس,مدل کت و دامن,مدل کت و شلوار زنانه,مدل مو,مدل لباس تونیک,مدل مانتو تابستانی,مدل شال و روسری

قبل از خرید مانتو مدل تابستانی باید بدانید

قبل از اینکه اقدام به خرید مانتو برای تابستان خود کنید بهتر است مطلب زیر را مطالعه بفرماید.



چه مدل مانتو های تابستانی برای خانم‌های قد بلند مناسب است:

مدل های لباسی که از بالا تا پایین تکرنگ باشند به دلیل اینکه خطی یکدست ایجاد می‌کنند، شما را بلندتر نشان خواهند داد. انتخاب رنگی متفاوت برای مانتو و شلوارتان، باعث می‌شود که قد شما به چند قسمت مختلف تقسیم و تفکیک بشود و در نتیجه کوتاهتر و متناسب‌تر دیده بشوید.

 چه مدل مانتو های تابستانی برای خانم های کوتاه قد مناسب است:

مانتوهای ساده‌ای که تنگ و قالب تن هستند را انتخاب کنید. پوشیدن مانتوهایی با دامن‌های خیلی گشاد و کلوش برای شما مناسب نیستند.
چه مدل مانتو های تابستانی برای خانم هایی با شکم بزرگ مناسب است:
مانتوی کمر دار نپوشید.کمر باعث ایجاد جمع‌شدگی و چین در قسمت شکم می‌شود و شکم را بزرگتر از آنچه که هست نشان می‌دهد.البته مانتوهای مدل Wrap که (مدلی که یک طرف لباس روی طرف دیگر پیچیده می‌شود) را می توانیدبپوشید. این مدل بالاتنه باعث می‌شود که سینه شما به دو قسمت تفکیک بشود و کمر مشخص‌تری ایجاد کند، در نتیجه شکم شما کوچکتر به نظر می‌رسد که بسیار عالی است.

 
چه مدل مانتو های تابستانی برای خانم هایی با سینه بزرگ مناسب است:

مانتوهایی با بالاتنه گشاد را انتخاب کنید تا سینه هایتان را کوچکتر نشان دهید. مانتو های تابستانی تنگ، در اطراف سینه کشیده می شود و موجب جلب توجه دیگران میشود.همچنین مانتوهایی که در دو طرف دگمه دارند، سینه های شما را بزرگتر نشان خواهند داد.

 

چه مدل مانتو های تابستانی برای خانم هایی با سینه کوچک مناسب است:


مانتوهای طرح دار برای شما مناسب است. زنانی که سینه های کوچک در این صورت نیمه پایین بدن آنها از نیم تنه بالایی آنها بزرگتر باشد می توانند از مانتو های طرح دار استفاده کنند همچنین برای ایجاد تعادل، مانتوهای طرح دار و رنگ روشن با شلوارهای تکرنگ و ساده انتخاب مناسبی هستند.

نظرات 1 + ارسال نظر
غغغغغغ شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 15:16

سلام
خوشحالم از این مطلب خوشتان آماده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد